Elke dag weer
In opdracht van Bureau O2 ontwikkelden wij een bewustwordingscampagne voor de schoonmaakbranche. Doel is schoonmakers bewust maken van hun grenzen. Van hun lijf en van gedrag. Van hun eigen gedrag of van andersmans gedrag. Elke dag weer.
De doelgroep - schoonmakers - zijn veelal anderstallig en/of minder geletterd. Om die reden bedachten we campagne met vooral online en social media georiƫnteerde beeldende componenten.
We bedachten het motto en gaven de identiteit van de campagne vorm. Vervolgens maakten we een platform met informatie en chatmogelijkheden voor de doelgroep, een Wall of fame waar bedrijven de doelstellingen kunnen ondertekenen, e-learnings en een werkwijzer.
Met de werkwijzer kunnen schoonmaker en leidinggevende samen kijken welke werkzaamheden er nog wel verricht kunnen worden als er sprake is van lichamelijke klachten.
De e-learnings vormen een belangrijk onderdeel van de campagne.
- In het kort
- VoorBureau O2
- In samenwerking met o.a.Bureau O2, Daphne Story, Erik Richters